5 Temmuz 2013 Cuma

Minecraft Beta 1.6.6 Güncellemesi ile gelenler

Minecraft Beta 1.6.6 Güncellemesi ile gelenler

Merhaba , arkadaşlar

Bildiğiniz gibi beta 1.6.6 güncellemesi geldi , oyuna gelen yenilikleri maddeler halinde anlatmaya çalışacağım.










  • Bone mealler için yeni bir kullanım eklendi.
  • Herobrine yani HİM diye bildiğimiz Notch'un ölen kardeşi oyundan kaldırıldı.Aniden karşımıza çıkabiliyormuş,ben hiç tatmadım onu sizinde karşılaşmak isticeğinizi düşünmüyorum , söylentilere göre öyleymiş çok korkutucu ve bu yüzden kaldırıldığını düşünüyorum.




    • Ambar kapakları eklendi.Görüntü olarak iyi olmuş fakat pek işe yarıyacağını sanmıyorum.














    • Onun dışında birde harita eklendi.Bununda pek işe yarıyacağını sanmıyorum.































    Bir sonraki yazıda görüşmek üzere , iyi günler

    5 yorum:

    About

    Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

    Blogger tarafından desteklenmektedir.

    Translate

    © Minecraft Güncel Rehber, AllRightsReserved.

    Designed by ScreenWritersArena